Temat: Rozkład jazdy busów
nowy rozkład CONTBUS warszawa-lublin
Pojawił się nowy rozkład busów firmy Contbus(polecam:) ) Warszawa-Lublin.

tel 0607 66 90 80

podaję:

Warszawa-Lublin (odjazd Jana Pawła II)
7.00 8.00 8.45 9.00 9.45 10.10.10.45 11.45 12.10 12.30 12.50 13.15 14.00 14.20
15.15 15.45 16.05 16.30 17.05 17.45 18.00 18.45 19.15 19.45 20.00 20.40

Lublin-Warszawa (odjazd Ruska WSZYSTKIE kursy)
4.45 5.15 5.45 6.00 6.25 7.05 7.40 8.00 8.20 8.45 9.20 9.45 10.40 11.15 11.45
12.10 12.45 13.15 13.45 14.30 15.05 15.45 16.30 17.00 17.30 19.30
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,628,23344989,23344989,Rozklad_jazdy_busow.html



Temat: NOWA rezerwacja internetowa Contbus
namiary na konkurencję
www.misura.com.pl/przewozy_kraj.htm
www.vikibus.pl/trasy.html -jeździ z Chełma,a le bilety Lublin-Warszawa
ostatnio były po 25 zł.Dodaj godzinę do odjazdu z Chełma.
www.bigbus.pl/warszawa_tomaszow.php Są trochę tansi,o ile pamiętam
Z pociągami trochę problemu,bo mało bezpośrednich,pospieszny kosztuje 35 zł.
rozklad-pkp.pl/
PKS Wschód niestety polega pod względem informacji-musisz dzwonić,żeby się
czegoś dowiedzieć.
Infolinia PKS Wschód - 9150
Infolinia PKS Wschód - 081 710-49-68
Dla dzwoniących z telefonu kom. 0-81 9150
Autobusów z Lublina do Warszawy jest tylko kilka,ale można liczyć na przelotowe
z Zamościa i Hrubieszowa.Ceny bardzo konkurencyjne-koło 20 zł.Jadą tylko do
dworca Stadion.
Jak widzisz wcale nie jesteśmy skazani na głupi contbus.

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,628,89073996,89073996,NOWA_rezerwacja_internetowa_Contbus.html


Temat: Rozmowa z wicemarszałkiem województwa
sprawa jest taka ze
Misura ma 7 par kursow z Lublina do Wawy
Antrans ma 4 pary kursow ( ale chyba wspolpracuje z Misura bo maja wspolne
rozklady jazdy kieszonkowe)
Jump Express ma 2 pary kursow plus trzecia para w niedziele wieczorem
Klan ma 2 pary kursow
a Contbus chyba 15 par kursow ale w kazdym razie powyzej 10 par na pewno

dodatkowo jest jeszcze BIGSTAR z Tomaszowa ktory ma chyba 10 par kursow ale sa
to kursy Warszawa - Tomaszow z przystankiem posrednim w Lublinie

tak ze faktycznie Contbus ma najwiecej nie da sie ukryc

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,62,21577543,21577543,Rozmowa_z_wicemarszalkiem_wojewodztwa.html


Temat: BUSY Lublin - Warszawa - ktos cos wie??
w miare dokladny rozklad jest na

opolelub.webpark.pl/lublin.htm
obecnie jest promocja w Misura i Contbusie an wybrane godziny do Warszawy i z Warszawy po 10zl. na pewno na ranne i popoludniowe.

do Contbusu dzwonic mozna tylko w wybranych godzinach.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,62,24089868,24089868,BUSY_Lublin_Warszawa_ktos_cos_wie_.html


Temat: Czy busy Contbusu zjadą z trasy
Czy busy Contbusu zjadą z trasy
Zgadzam się z zarzutami, że pojazdy Contbusu jeżdżą niebezpiecznie. W porównaniu
do Abtransu czy Bigstara ich jazda jest szaleńcza. Kultura kierowców też
pozostawia wiele do życzenia. Dlatego m.in. zrezygnowałem z usług tej firmy już
ponad 2 lata temu a o tym, że sytuacja nie poprawiła się wiem od znajomych.
Kilka słów komentarza do wypowiedzi p. Olczaka:
> "Według mojej interpretacji przepisów..." - od kiedy to Pana wykładnia prawa
jest obowiązująca?

> "Według przepisów kierowca może prowadzić bus bez odpoczynku przez cztery i
pół godziny. Proszę sobie wyobrazić sytuację, że na trasie Warszawa - Lublin
czas jego pracy dobiegłby końca w Jastkowie, kilka kilometrów przed Lublinem." -
obecnie czas przejazdu busa na trasie Lublin - Warszawa trwa do 2,5 godz. Potem
kierowca ma przerwe zanim rozpocznie kurs powrotny (wystarczy porównać rozkłady
odjazdów z obu miast) o co wiec chodzi z tymi 4,5 godz.???

> "Gdyby 26 busów, które codziennie odjeżdżają do Warszawy, musiało pokonywać
odcinek z Ruskiej na al. Unii Lubelskiej, każdego miesiąca zużywałyby dodatkowe
7 tys. litrów oleju napędowego, a spaliny zatruwałyby środowisko." - szczerze
wątpię by chodziło tu naprawdę o środowisko.... Po prostu na al. Unii Lubelskiej
przyszłoby może ze 20 proc. obecnych klientów. A jęsli naprawdę Contbus dba o
czystość lubelskiego powietrza, to niech wystąpi o odjazdy np. ze Sławinka -
wtedy spalą jeszcze mniej paliwa.

Pzd.
Tomek
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,62,49042041,49042041,Czy_busy_Contbusu_zjada_z_trasy.html


Temat: Początek końca Aronowego busiarstwa !!!!!! :)
Aron to kłamczuch przebrzydły
Ale on pisze takie bzdury, które w ogóle nie znajdują potwierdzenia w realiach. Pisał jakieś bzdury o 800 mln PLN na komunikację w Warszawie. Jak poprosiłem o źródła, nie odpisał.

Później zaczął coś pisać o tym, że MPK okradają gapowicze. Jak udowodniłem mu, że komunikację prywatną także pasażerowie okradają płacąc 1 PLN mimo że winni 1,90 PLN bo nie kwalifikują się do promocji to... zaczął coś pleść o .... jakimś darkroomie - jak zupełnie chory psychicznie człowiek.

Teraz pisze bzdury o niezmienności rozkładów busów. Znowu łgarstwo do kwadratu, bo akurat tak się zdarza, że korzystam 3-4 razy w roku z busów na trasie Warszawa-Lublin-Warszawa, zawsze korzystając z Contbusu. I Contbus co roku zmienia rozkład jazdy, mam ich wizytówek z rozkładami już kilka, każda ze zróżnicowanymi rozkładami jazdy.

Heniek vel Aron to stary łgarz, kłamczuszysko okrutne. Wykorzystuje fakt, że nie wiele osób sprawdza jego "teorie". Ja sobie ten trud zadaję czasami i za każdym razem przekonuję się, że on po prostu konfabuluje, jak dziecko.

pzdr.
lutzek
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,628,48922596,48922596,Poczatek_konca_Aronowego_busiarstwa_.html


Temat: Początek końca Aronowego busiarstwa !!!!!! :)
> > Teraz pisze bzdury o niezmienności rozkładów busów. Znowu łgarstwo do
> kwadratu, bo akurat tak się zdarza, że korzystam 3-4 razy w roku z busów na
> trasie Warsz awa-Lublin-Warszawa, zawsze korzystając z Contbusu. I Contbus co
> roku zmienia rozkład jazdy, mam ich wizytówek z rozkładami już kilka, każda ze
> zróżnicowanymi rozkładami jazdy.
>
> Tak oczywiście. Ale hrabia nie zauważył, że Contbus to nie jedyna firma busowa
> w woj. lubelskim. Kursy Contbusu nie stanowią nawet pół procenta wszystkich
> kursów busów w woj. lubelskim.

Aron, boża krówko! Twoim teoriom o "niezmienności rj busów przeczą nawet...
strony internetowe samych busiarzy.

www.trans-bus.com/
I co? Busiarz kursujący w dodatku na Twojej ulubionej trasie krzyczy na stronie
głownej: "UWAGA! Zmiany w rozkładzie!!!"

"Anmarowi" nie chce się nawet zaktualizować rozkładu jazdy na stronie... A
zmienił się kilkakrotnie...

Że też Twoim adwersarzom che się jeszcze ciągnąć dyskusje z Tobą...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,628,48922596,48922596,Poczatek_konca_Aronowego_busiarstwa_.html


Temat: Czym się dostać z Warszawy do Lublina o godz.23 ?
Czym się dostać z Warszawy do Lublina o godz.23 ?
Najlepiej z lotniska???
Strony przewoźników to porażka. Gdzie są rozkłady jazdy?
Na stronie Contbusa wyskakuje od razu logowanie
www.contbus.pl/CustomerLogin.aspx
Na stronie Antransu www.antrans.pl/ jest przekierowanie?
Pozdrawiam.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,628,99015049,99015049,Czym_sie_dostac_z_Warszawy_do_Lublina_o_godz_23_.html


Temat: przemyślenia komunikacyjne... lublina
oj głupoty piszecie dolnośląscy mędrcy

poczytajcie

"Właściciel firmy Contbus wygrał z Wojewódzką Inspekcją Transportu
Drogowego. Warszawski sąd orzekł, że przewoźnik nie musi używać
tachografu. Efektem wyroku mogą być kolejne pozwy przeciw Inspekcji
Transportu Drogowego.

18 września tego roku władze Lublina uchyliły licencję na
prowadzenie firmy przewozowej Stanisławowi Olszakowi, właścicielowi
Contbusa, jednego z największych przewoźników w regionie. Stało się
tak na skutek wniosku złożonego przez WITD. Firma nie pokazała
kontrolerom tarcz tachografów, które rejestrują parametry jazdy i
czas pracy kierowców. Za to inspektorzy nałożyli też na Contbus
maksymalną przewidzianą prawem karę 30 tys. zł. Gdyby nie
ustawowe ograniczenie, kara - jak wynika z protokołu kontroli -
wyniosłaby aż 260 tys. zł. Decyzję zatwierdził Główny Inspektor
Transportu Drogowego.
Olszak odwołał się do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w
Warszawie.
Powołał się przy tym na prawo obowiązujące w Unii Europejskiej.
Zgodnie z rozporządzeniem jeszcze Rady EWG z 1985 r. posiadania
tachografów nie obowiązuje przewoźników świadczących "regularne
krajowe usługi przewozu osób". Mają oni jedynie obowiązek posiadać
rozkłady jazdy i wyciąg z przebiegu pracy w przedsiębiorstwie.

Wyrok zapadł w ubiegłym tygodniu. Sąd przychylił się do argumentów
Olszaka i uchylił zarówno decyzję głównego inspektora, jak i
inspektora wojewódzkiego.
Zasądził też na rzecz Stanisława Olszaka 3,3 tys. zł tytułem zwrotu
kosztów postępowania. - Dziwne, że inspekcja nie zna przepisów
prawnych Unii Europejskiej, które obowiązują w Polsce. Mam nadzieję,
że wyrok sądu sprawi, że inspektorzy nie będą już karać przewoźników
za brak tachografów - mówi Olszak. Właściciel Contbusu będzie się
teraz ubiegał o uchylenie decyzji o cofnięciu koncesji. Mając w ręku
wyrok sądu jest to tylko formalność. Ale wyrok jest też bardzo ważny
dla przedsiębiorców w całym kraju. Tylko na Lubelszczyźnie toczyło
się w ostatnim czasie przynajmniej kilka postępowań w podobnych
sprawach. Jeden z przewoźników na trasie Lublin - Biała Podlaska
otrzymał niedawno za nie okazanie tachografu 15 tys. zł
kary. - Jeżeli taki wyrok zapadł, to zmieni on dalsze postępowanie
inspekcji.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,628,85955759,85955759,przemyslenia_komunikacyjne_lublina.html


Temat: Contbus - ITD 1 : 0. Tachografy nielegalne.
Contbus - ITD 1 : 0. Tachografy nielegalne.
Właściciel firmy Contbus wygrał z Wojewódzką Inspekcją Transportu Drogowego.
Warszawski sąd orzekł, że przewoźnik nie musi używać tachografu. Efektem
wyroku mogą być kolejne pozwy przeciw Inspekcji Transportu Drogowego.

18 września tego roku władze Lublina uchyliły licencję na prowadzenie firmy
przewozowej Stanisławowi Olszakowi, właścicielowi Contbusa, jednego z
największych przewoźników w regionie. Stało się tak na skutek wniosku
złożonego przez WITD. Firma nie pokazała kontrolerom tarcz tachografów, które
rejestrują parametry jazdy i czas pracy kierowców. Za to inspektorzy nałożyli
też na Contbus maksymalną przewidzianą prawem karę 30 tys. zł. Gdyby nie
ustawowe ograniczenie, kara - jak wynika z protokołu kontroli - wyniosłaby aż
260 tys. zł. Decyzję zatwierdził Główny Inspektor Transportu Drogowego.
Olszak odwołał się do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.
Powołał się przy tym na prawo obowiązujące w Unii Europejskiej. Zgodnie z
rozporządzeniem jeszcze Rady EWG z 1985 r. posiadania tachografów nie
obowiązuje przewoźników świadczących "regularne krajowe usługi przewozu
osób". Mają oni jedynie obowiązek posiadać rozkłady jazdy i wyciąg z
przebiegu pracy w przedsiębiorstwie.

Wyrok zapadł w ubiegłym tygodniu. Sąd przychylił się do argumentów Olszaka i
uchylił zarówno decyzję głównego inspektora, jak i inspektora wojewódzkiego.
Zasądził też na rzecz Stanisława Olszaka 3,3 tys. zł tytułem zwrotu kosztów
postępowania. - Dziwne, że inspekcja nie zna przepisów prawnych Unii
Europejskiej, które od ponad dwóch lat obowiązują w Polsce. Mam nadzieję, że
wyrok sądu sprawi, że inspektorzy nie będą już karać przewoźników za brak
tachografów - mówi Olszak. Właściciel Contbusu będzie się teraz ubiegał o
uchylenie decyzji o cofnięciu koncesji. Mając w ręku wyrok sądu jest to tylko
formalność. Ale wyrok jest też bardzo ważny dla przedsiębiorców w całym
kraju. Tylko na Lubelszczyźnie toczyło się w ostatnim czasie przynajmniej
kilka postępowań w podobnych sprawach. Jeden z przewoźników na trasie Lublin -
Biała Podlaska otrzymał niedawno za nie okazanie tachografu 15 tys. zł
kary. - Jeżeli taki wyrok zapadł, to zmieni on dalsze postępowanie inspekcji.
Pewnie będziemy musieli odstąpić od kontroli tachografów - ocenia Jan Kiciak,
zastępca Wojewódzkiego Inspektora Transportu Drogowego.

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,628,55419600,55419600,Contbus_ITD_1_0_Tachografy_nielegalne_.html


Temat: 100% NTG - dla Arona - Kierowc y busów chcą zablokować Zakopane

Użytkownik "Andrzej P."


Bzdury opowiadasz. Wasze nie tyle maja wieksza konkurencje, ile sa
niesprawne. Zostawily az tak duze pole dla potencjalnej konkurencji.


Chyba żartujesz. Policz sobie ilość przedsiębiorstw PKS w woj. lubelskim i
ilość ich kursów. Mnie się wydaje, że z lubelskich dworców odjeżdżało przed
epoką busów najwięcej autobusów PKS w kraju. Porównaj nawet teraz ilość
kursów  PKS z Lublina i np. z Warszawy czy Wrocławia.


A u was jest lepiej. To sobie poczytaj co pisza na waszym, lubelskim
forum.
Cytuje:

.  Busy cd.
   pepperoni78   13.09.2003 10:20 odpowiedz na list
Niedawno miałem przyjemnośc odwiedzać rodzinę w Białej Podlaskiej. Jak to
zwykle bywa, na Podzamczu poszedłem na prywatny bus; wiadomo - szybciej i
taniej. A ponieważ na dworzec pojechałem trochę w ciemno, na miejscu
okazało
się, że busik będzie dopiero za godzinę, więc postanowiłem sprawdzić, o
której będzie jakiś PKS. PKS miałem za 15 minut. I był to bus - ekspress.
Za
8 złotych (prywatny kosztuje 16). Więc nietrudno domyśleć się, którym
pojechałem. ;)


Pepperoni to znany komuch poza tym jest w tej wypowiedzi parę nieścisłości.
Taki bus-express do Białej Podlaskiej jest tylko jeden dziennie - o 8.40. No
i prywatny kosztuje 14 zł a nie 16. Żle też przeczytał rozkład bo do Białej
z Lublina rano są busy o 8.20 , 9.00 , 9.20 i 10.00 tak że nie wiem skąd mu
się wzięło że następny bus będzie za godzinę. Są tylko 2 odstępy godzinne
między busami do Białej - miedzy 16.00 i 17.05 oraz między 19.05 i 20.15
Opinie ludzi tego typu są zupełnie niereprezentatywne dla mieszkańców
Lublina i okolic. Jest to towarzystwo wzajemnej adoracji zajmujące się
głównie wspominaniem jak to fajnie było za komuny, dowalaniem abp
Życińskiemu itp. itd.


Ceny to jeszcze nic. Pamiętacie może niedawną sprawę
Busów do Warszawy? Otóż wczoraj sprawa Antrans- Płońscy
miała swój ciąg dalszy. Otórz wczoraj z nieznanych mi
przyczyn firma ta w ogóle nie pracowała, a mimo to
przyjmowała rezerwacje. (moją między innymi też) Ja
rozumiem różne są wypadki, ale o braku konkurencji
Contbus wiedział o 6.25 rano, więc oni chyba też
wiedzieli, że mają przestój. Najbardziej "zadowoleni" są
pasażerowie z rezerwacją na 21.45 bo zostali w Warszawie.
jechałam o 22.00 tylko dlatego, ze od 20.00 byłam na
postoju. Fajnie, czyż nie. A tak głośno się buntowali w
sprawie dodatkowych kursów dla CB.

Z tego widac, ze sprawy nie maja sie tak kolorowo jak to ty usilujesz
przedstawic.


A to jest wynikiem tego że urzędnicy ciągle wojują z busami na trasie
Lublin - Warszawa. Busiarze zgłosili wniosek o wydanie zezwoleń na dwukrotne
zwiększenie kursów na trasie Lublin - Warszawa , a urzędnicy odmówili. I
stąd ten protest który trwał raptem chyba dzień czy dwa.  Co jakiś czas jest
tak, że są ciągłe swary między urzędnikami i busiarzami. Firma Contbus
wydaje się być preferowana przez urzędników, ale jest jeszcze parę innych
firm. Swoją drogą ciekawe bo busiarze zatrudniają wg moich szacunków ok.
1000 osób w całym województwie. Gdyby pojawił się jakiś zagraniczny inwestor
co chciałby zatrudnić tyle osób i jeszcze rozwijać firmę to pewnie wszyscy
by mu się kłaniali w pas. A swoich się czepiają i z całych sił chcą im
utrudnić rozwój.
To bierze się też z tego że trasa do Wawy jest bardzo dochodowa. Na innych
trasach jakoś ciszej o tych przewałach.


Mnie nie udalo sie znalezc w sposob w jaki zwykle szukam informacji o
lokalnej komunikacji tj. startujac ze stron miejskich.


Nie chciałem tego robić, ale podam Ci adres www.minibus.prv.pl

Fakt, że jeszcze wiele portali tej strony nie zauważyło, ale niemniej jednak
istnieje. Poza tym aby mieć rozkład busów wystarczy się udać na przystanek,
gdzie kierowca da Ci swoją wizytówkę z rozkładem i nr telefonu pod którym
możesz rezerwować miejsce. Na PKP można sobie kupić cegłę za 37,70 , rozkład
wszystkich PKSów ( i busów też) w woj. lubelskim jest dostępny za 70 zł, a
poszczególne PKSy to nie wiem czy jakieś informacyjne broszury z rozkładami
sprzedają. Już z litości nie wspomnę o wizytówkach i informacji na 0-700

I jeszcze jedno pytanie : czy popierasz monopol TPSA?

pozdrawiam aron


Źródło: topranking.pl/1567/100,ntg,dla,arona,kierowc,y,busow,chca.php





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
 
  Contbus Warszawa Lublin Rozkład
witch